fredag 10 december 2010

Sittbänk

Vår hall har genomgått en hel del ansiktslyft de senaste månaderna och nu var det dags att göra något åt bristen på sittplats vid på/avklädning av barnen samt eliminera skohyllan som ändå inte fyller någon funktion i det här hemmet då minsta dottern ändå bara bär omkring på skorna. Jag hittade en äldre möbel på Erikshjälpen för endast 106:- som fick duga. Sambon var som vanligt väldigt skeptisk men jag såg framför mig hur bra det skulle bli=)

Här har jag påbörjat slipningen.
Sen rensade jag upp i hallen så det inte blev så rörigt med alla grejer. Just nu väntar jag bara på att hatthyllan ska få tas bort och ersättas av ett annat kommande projekt=)
Bäst: möbeln passar mins lika bra i barnens rum så den är inte låst till just hallen om man skulle få en ny idé=)
Sämst: Jag hade tänkt mig en tapet med träd på men den var slut så det fick bli denna istället.

Inga kommentarer: