söndag 24 maj 2009

Tavel beställning

Efter att ha letat inspiration på nätet ett tag så fastnade jag för flera olika saker som gjorde att jag målade den här tavlan. Den första versionen hade en mörkbrun bakgrund men samma dansande par. Fick en beställning för en 25 års present men färgerna skulle ändras till svart/silver istället. Så här blev resultatet. Tack för att jag får låna bilden från er vägg=)

Bäst: Blev relativt nöjd.. ovanligt=)

Sämst: Får hög prestationsångest när jag får beställningar, kan inte ta åt mig för all ära eftersom jag fick ideén från nätet men gjorde min egen tolkning=)

1 kommentar:

Therese Nordin sa...

Åååå, den här gillar jag också!! Varför föddes jag utan den konstnärliga ådran?!

Strutsen gillade jag också, eftersom jag kör knallgrönt i vårt vardagsrum på alla detaljer så skulle den varit grön, men den var riktigt cool!