onsdag 23 december 2009

God Jul & Gott Nytt År!!

Blogginläggen haglar inte in direkt. Mycket har hänt denna höst och tiden jag skulle behövt vid mina projekt har helt enkelt fått prioriterats till bättre saker. Mentalt hade jag säkert mått bättre om jag fått ut lite aggressioner, oro, sorg och rastlöshet men ibland går familj och de kära först. Snart finns det tid för mig att "projektera" vidare. Material finns hemma och det behövs bara inspiration och lite jävlar anamma för att det ska hända något. Jag uppdaterar så fort jag få chansen. Håll ut!!!=Þ

Jag vill iaf hälsa God Jul & Gott Nytt År till mina trogna blogganhängare som fortfarande finns kvar trots att uppdateringarna inte dyker upp som jag vill. Mitt nyårslöfte blir väl bättring på den fronten. Här kommer en favorit i repris (iaf om man går efter de mail jag fått angående detta projekt.) Grifelltavlan och fönstret dekoreras efter säsong. Må så gott!!!
Gammal tomte som jag fick av några grannar som 2 åring. Uppskattades inte lika mycket då som nu=)





GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA MINA BLOGGLÄSARE!!

2 kommentarer:

Madelene sa...

Kikar in här med :0D Mycket fint du gör.

Madelene sa...

Jag tror absolut att du fixar ett 3 in 1 plagg! Det är superenkelt. Jag älskar plagget och hade det mycket i somras.